مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی با خوندماغ: علل و مدیریت

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی با خوندماغ: علل و مدیریت

 


کلیه های سالم فیلتر کردن خون از بین بردن زباله ها و دفع آب اضافی. از این رو، عملکرد کلیه اثر می گذارد سلامت کل بدن است. برای برخی از افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4، آنها ممکن است خون دماغ را تجربه کنند. در این مقاله، ما در حال بررسی چه چیزی باعث این مشکل و چگونگی مدیریت آن.

علل

اختلالات لخته شدن خون. این معمولا در مرحله 4 نفر های CKD همراه با سندرم اورمی اتفاق می افتد. آسان کبودی و خونریزی هستند که از نسبت به سطح آسیب شایع هستند. خون دماغ شدن های مکرر نیز رایج است.

کمبود ویتامین.کمبود برخی از ویتامین ها، به خصوص K و می تواند به مکانیسم خونریزی بینی کمک می کند. کمبود ویتامین B-9، B-12، و نیز می تواند خطر این مشکل را افزایش دهد.

فشار خون بالا. فشار خون بسیار بالا برای دوره های موجود نیز دلیلی برای بینی خونین. ترکیبی از خونریزی بینی و فشار خون بالا یک بیماری خطرناک است.

علت دیگر که ممکن است مشکل را آغاز همچنین شامل اثرات دارو جانبی (داروهایی که حاوی مواد تشکیل دهنده نازک شدن خون)، مصرف بیش از حد الکل، عفونت ها، و کم خونی، و غیره

اداره

ساده کمک های اولیه راهنمایی: مقید ماندن در حالی که به طرف جلو. سپس، برگزاری بخش نرم بینی (فقط در زیر پل) به مدت حدود 10 دقیقه است. این کمک خواهد کرد. اگر نه، سعی مجدد تحت فشار بخش نرم تا زمانی که آن متوقف می شود.

برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4، به یک دکتر مشورت برای تایید علل خون دماغ لازم است. با درمان سریع، شرط بینی خونین را می توان به طور موثر به کار گرفته شده است. اگر می خواهید مشاوره بیشتر در مورد مرحله 4 مدیریت CKD، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر. با تشکر برای وقت خود را!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خوندماغ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.